Bästa brorsorna Hedlund

Bästa brorsorna Hedlund

2010-03-13

Underbara lördag..

Idag är det underbart väder ute, man blir så glad i hela kroppen. Att det dessutom är trevlig lördag med middag hos syster som fyller år gör ju dagen ännu bättre!
Det är bara jag o barnen hemma i helgen. Daniel har kört ner grejer till hans bror i Stockholm som han behövde. Så han kommer väl inte hem förrän sent i morgon kväll.
Men vi har helgen ganska uppbokad. Igår var vi hos Sara o Björn på middag, trevligt som alltid o jätte god mat. Barnen lekte o badade, August ville inte åka hem fast att klockan var äver 20.. Jag slappade bara i soffan resten av kvällen, slö tittade på Lets dance. Men vad tänker svenska folket med när dom röstar kvar Willy?? De andra paren är ju proffs nu! Ja ja man kan ju bara hoppas att dom tar sitt förnuft tillfånga till nästa vecka o låter bli att rösta på honom. Nog om detta.

Nu på eftermiddagen ska vi åka till ett par kompisar o titta på deras matgrupp som vi ska köpa. Det kommer att bli jätte fint i köket när den flyttar in:)Passar på att snacka lite skit över en kopp kaffe medans barnen leker lite också!

Sedan ska vi till syster som fyller år idag, det blir middag med bad o bastu efteråt! Trevligt kommer det nog att bli.

Nu ska jag passa på att hoppa in i duschen medans barnen sover ute, ha en skön fortsatt helg!

2 kommentarer:

  1. Hade ju tänkt höra av mig för en fika idag men nu är jag tokförkyld så vi tar det en annan gång. :)

    Hoppas du och barnen hade det bra igår!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja det får vi göra:) Jag är också förkyld.. bläää
    Men gårdagen var bra, hoppas att eran helg också varit bra!
    Kramar

    SvaraRadera