Bästa brorsorna Hedlund

Bästa brorsorna Hedlund

2010-03-09

Egen tid

I helgen har vi varit uppe hos mormor o morfar. Eller mmmma o moppa som August säger.
Lördagen bjöd på riktigt skönt väder, vi åkte skoter grillade korv o myste.. Det fanns en kille som var mer än nöjd när han fick sitta framför morfar på skotern:)
Hoppas att det blir lika fint väder igen, dock ser det ju inte så lovande ut när man kikar ut just nu...

Jag dras med hosta, nästäppa och lock i ena örat. Locket i örat är nästan värst, eller kanske hostan föresten. Ja ja i vilket fall hoppas jag att det ger med sig snart, är det inte det ena så är det de andra... Men jag tar förkylning tusen gånger om, om vi slipper magsjukan!

Vidar håller på att få sin andra tand så han är lite gnissig, men han somnade gott i sin säng efter kvällsgröten. Idag fick han smaka kalops, det tyckte han om! Kommer nog bli ett litet matvrak av den där killen också:)

Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag göra mig en kopp te o krypa upp i soffan.
Även om jag älskar att vara med mina barn är det så skönt att få lite egentid på kvällen när dom lagt sig. Man liksom laddar batterierna inför nästa dag!
Må så gott så länge, det ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar