Bästa brorsorna Hedlund

Bästa brorsorna Hedlund

2010-03-25

Oj då..

Vad jag har varit dålig på att uppdatera bloggen.. Har tänkt flera gånger att jag ska sätta mig, men orken o lusten har inte funnits. Varit såå trött den här veckan. Är fortfarande inte helt bra i förkylningen, vaknar på morgonen med huvudvärk o halsont. Vidar har också varit tussig, så han har sovit ur uselt! Vaknar en miljon gånger pga. att han är täppt i näsen eller att han hostar. Sen har han fått för sig att man helst ska kliva upp före 05 på morgonen!! Ja kan man bli annat än trött då?

Men nu går vi mot helg igen o det är ju underbart! Imorgon kommer våra kära vänner på middag, det blir vin, kräftor, o planering!! Härligt! (Dock inget vin för mig)
Först ska vi till stan en sväng, om besikta bilen, Daniel ska klippa sig o ska vi väl handla lite..
Själv har jag nedräkning till på onsdag när jag ska klippa mig. LÄNGTAR!!
På lördag tar vi en tur till Strömsund o skriver kontrakt, för nu är hästen såld. Det känns jätte skönt att det äntligen är klart, han kommer att få det såå bra i sitt nya hem. Det är jag övertygad om!

Nu ska jag passa på att gå o lägga mig, även fast klockan inte ens är nio.. När gjorde man det senast? Men ack så skönt det ska bli!Godnatt!

1 kommentar:

  1. Jag har blivit "duktig" på att lägga mig tidigt, många gånger före 21. Det är väl egentligen tack vare böckerna jag läser nu, av Mari Jungstedt. Finns en bra bok som väntar vid sängen så lägger jag mig gärna tidigt så jag hinner läsa. För de där 7-8 timmarnas sömn är jag mycket beroende av. :)

    Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll imorgon! :)

    Kram

    SvaraRadera