Bästa brorsorna Hedlund

Bästa brorsorna Hedlund

2010-02-10

Momma på besök

I dag har jag varit flitig som en liten myra om jag får säga det själv! Storstädat hela huset för det behövdes verkligen. Även om jag dammsuger varje dag så är der skönt när det blir riktigt rent i alla vrår! Bakade Bettans bröd också som jag tänkt göra i flera dagar. Det blev jätte gott. Har kommit på att det är ju ganka trevligt att baka, dessutom är det ju mycket godare än köpt, och nyttigare och billigare...
Har haft mamma här på middag, det blev lax, smarrigt! Trevligt med middags sällskap, Daniel jobbar ju kväll den här veckan.
Energin har verkligen sprudlat idag, kanske är det vasslan som gör det! Man kan ju alltid hoppas att det håller i sig. Något som inte behöver hålla i sig är vädret.. Idag var det -20 grader igen... Är sååå less på denna kyla, vill ha vårvinter värme nu!!

Nu ska jag gå å lägga mig å drömma om vår, fågelkvitter, värme, solsken......
På återseende! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar