Bästa brorsorna Hedlund

Bästa brorsorna Hedlund

2010-02-03

Att bara få vara..

Snön faller lite lätt utanför fönstret, det är ganska skönt att sitta inne i värmen och kunna titta ut på det kalla. Vidar sover så sött nere i sängen, storebror är på dagis. Till och med hunden sover, snarkar gör hon också. Det är lugnt och tyst i huset.Det finns säkert miljoner saker som jag skulle kunna göra, men just nu vill jag bara vara... Det är rätt skönt ibland, kunna sitta i tystnad läsa tidningen och dricka en kopp kaffe. Mysigt på nåt sätt. Sen är det skönt när storebror kommer hem från dagis och mannen från jobbet och huset fylls med ljud och rörelse igen. Mysigt på två olika sätt. Nu ska jag värma mig lite lunch, samla kraft och energi så den räcker dagen lång! Ha en bra dag.

3 kommentarer:

  1. Hur gick det med den halta hästen?

    Kramen

    SvaraRadera
  2. ja det gick väl så där.. det positiva är att det inte är nåt allvarligt o han kan npg leva med det. Men sen ville familjen som haft honom nu skicka tillbaka honom... suck.. då är vi tillbaka på ruta ett igen.. det känns ganska tugnt..vi vill ju inte behöva ta bort honom men samtidigt kan vi inte ha honom kvar, just nu känns det ganksa tröstlöst.. kram

    SvaraRadera
  3. Ja jag förstår det. :/ Tyvärr vet jag ingen som letar häst heller.. Tea skulle gärna vilja ha en, men tiden räcker inte till..

    Kram!

    SvaraRadera