Bästa brorsorna Hedlund

Bästa brorsorna Hedlund

2011-02-10

Hoppet finns!

Vart ska man börja? Vart slutade jag? Vad hände? Jo jag började jobba heltid det var det som hände. Barnen började gå heltid på dagis = sjuka barn. Sjuka barn = sjuk mamma.
Två veckor på sjukhus. En pappa som slet hemma med lillebror som kräktes en miljon gånger per dygn. Började må lite bättre då halkade storebror o bröt handleden bara så där. Lillebror började kräkas igen o mamman åkte tillbaka till sjukhuset. Nu ser vi ljuset i tunneln o hoppas o tror att vi alla är på bättringsvägen. Lite febriga barn o en trött mamma men vi är snart på banan igen.

Idag låter jag bron snöa över, vi har varit inne hela dagen. Jag har druckit kaffe o bläddrat i tidningar. Barnen har lekt med gubbar o elefanter. Jag längtar efter att vårstäda o tapetsera om. Här kommer lite bilder som kompensation.

Katten hakar på trenden i familjen..


Trött mamma o son


En duktig tre -åring har vi här hemma!


Har fixat lite i barnens rum


Vi har tagit in linneskåpet, oj vad mycke som fick plats!


Fint skåp-dålig bild.



Mina pelargoner börjar knoppa, det finns hopp!

2 kommentarer:

  1. Kul å se lite liv från er! :)
    Hoppas ni får hålla er friska ett bra tag framöver nu!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ny adress;

    http://cactuslime.wordpress.com/

    :) Kramen

    SvaraRadera