Bästa brorsorna Hedlund

Bästa brorsorna Hedlund

2010-12-13

Lucia dagen

Känns faktiskt bra att avsluta sin mammaledighet med just lucia. Men jag försöker att inte tänka så mycket på att det faktiskt är min sista dag. Nu börjar det. Livet kommer se annorlunda ut med två heltids arbetande föräldrar o två barn på två olika dagis. Men det blir spännande. Nytt. Jag tror att jag kommer att trivas med att jobba. Komma ut, se lite annat. Jag kommer inte sakna städa-plocka-laga mat- tvätta-städa-laga mat. Men jag kommer sakna barnen. Svårt men skönt att släppa på allt. Ja morgondagen kommer att bli spännande!
Ikväll ska vi på vårat andra luciafirande för dagen. Får väl se hur villig lillebror är att ställa upp i nåt lucia tåg. Men det är mysigt iallfall. Lucia är mysigt!


2 kommentarer:

  1. Fint dag ni haft, ja det är mysigt med lucia och lycka till med jobbstarten Fin bilder på dina fina pojkar

    SvaraRadera
  2. Har du börjat jobba igen? Har du fått något längre vik? Kram på er!
    /Karin

    SvaraRadera