Bästa brorsorna Hedlund

Bästa brorsorna Hedlund

2010-08-10

På begäran...

Några har uppmärksammat mina glesa inlägg här på bloggen
Jag vet.. Men när det är sommar o sol o vänner är här för att hälsa på, eller när jag känner att jag vill vara mer med mina barn blir bloggen stillastående. Så får det vara nu. Men håll ut, snart rasslar det kanske till o jag uppdaterar oftare. Man vet aldrig.

I Lördags var vi till Sundsvall o tittade på ROXETTE, givetvis åkte vi ner i tid för att springa runt lite i affärer. Vi hade en helt underbar dag. Barnlediga dessutom, det händer inte så ofta att vi gör nåt sånt tillsammans. Härligt var det, man blir liksom lite småkär av att bara gå runt o kika, hand i hand. Vi år underbar mat o avslutade kvällen med en jätte bra konsert! Helt perfekt!



Idag är vi bara hemma o myser. Daniel har semester nu, men idag regnar det så vi tar det bara lugnt. Skönt det också ibland. Imorgon ska det tydligen bli bättre väder så då tar vi med grannarna o åker till Moose garden. Det ska bli skoj, jag har aldrig varit där förut.



Vidar är ett riktigt litet busfrö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar