Bästa brorsorna Hedlund

Bästa brorsorna Hedlund

2010-04-21

Idag...

Har jag krattat på baksidan och i slänten, men det hela avslutades med att det började snöa:( Så jag vet inte, kanske det var lite tidigt att börja kratta? Men det blir ju så fint! Längtar tills man får ställa fram trädgårdsmöbeln. Men både idag och igår har vi ätit mellis ute efter dagis. Skönt nu när det är lättare att vara ute. På eftermiddagen var jag till tandläkaren och blev glatt överaskad när jag skulle betala, BARA 285:- !? Snabbade mig att betala och åka därifrån innan de hann ändra sig. Skönt att ha det gjort. Man är ju alltid lite nervös innan.
När jag sen skulle laga mat var det någon lite herre som ville hjälpa till. Men i själva verket ville han nog bara åt köttbullarna:)


"Om jag äter från bänken kanske mamma inte märker nåt"


"Oj, hon såg visst bäst att snabba sig"


"Mamma här är köttbullen!"

Brorsan hejade glatt på!

Nu ska jag ta o slänga mig i soffan o se en film! Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar