Bästa brorsorna Hedlund

Bästa brorsorna Hedlund

2010-10-19

Trötter..

Har så många idéer i huvudet o vill göra så mycket men är bara trött. Istället blir ingenting gjort. Jag skulle verkligen behöva ladda batterierna. Men det är lite svårt med två små troll här hemma som röjer på som aldrig förr. Man blir trött på att vara trött. Vill vara pigg. Vanka på morgonen o känna att kroppen sprudlar av energi. Det var längesen. Just nu drömmar jag om att gör iordning barnens lekrum på nedervåningen. Jag vet precis hur jag vill ha det, men sen ska det ju göras också. Har tänkt på denna vackra tapet till ena väggen. Det kommer bli kanon snyggt.



Nu ska jag passa på att sträcka ut denna trötta mammakropp på soffan ett tag. Innan det är dags för att hämta på dagis. Sen är det full cirkus här hemma. Igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar