Bästa brorsorna Hedlund

Bästa brorsorna Hedlund

2010-07-13

Jobb & loppis

I helgen har jag jobbat, det är jätte kul att komma in o jobba lite. Till veckan ska jag jobba natt, får väl se hur det går, jag brukar inte kunna sova så bra dagen efter...
Hoppas hoppas på att jag får komma tillbaka till jobbet heltid efter nyår!

Igår drog jag o syrran upp till Laxviken. Hon skulle montera dekaler på lillebrors bil, och jag ville gå på gårdsloppis. Det är nämligen Heimvåcku denna veckan, då brukar det alltid hända lite saker runt om i byarna. Så under söndag o måndag hade de gårdsloppis. Åh vilken loppis de var! Vi var där när de öppnade igår o gjorde massa fynd! Men jag sörjer ändå allt som jag måste ha missat på söndagen... Man är ju som man är... Här kommer några av gobitarna.


Nya krukor till mina pelargoner, 1:- /st




Underbara tallrikar/assietter från Uppsala Ekeby
10:- för fyra av varje!




6 st söta kaffekoppar med fat för 10:-




Sedan fyndade jag tovade stövlar till August för en femma, kavlar till barnen för 1:-/st
picknick set för 20:- , lektavla från ficher price för en femma,
mamma hittade en hel kaffe servis för 30:-
Med såna priser är det UNDERBART med loppis!! hoppas att det dyker upp flera såna under sommaren.



Lägger till en bild på mina småkillar i poolen, (som jag för egen maskin blåste upp!)
skönt med en solig bild idag när regnet öser ner..



1 kommentar:

  1. Emma! Vilka fynd ! Inte visste jag att du var en sån loppis-drottning!
    Fint!

    SvaraRadera